Bröt mot en av mina principer.......

Idag har jag varit och jobbat och min halva dag kändes som
en evighet. Jag hade ingen arbetslust eller insperation......

På eftermiddagen åkte jag, Hasse och Johanna till Borlänge.
Jag skulle dit med min snarkapparat. Dom skulle läsa av minneskortet
och kolla hur jag och apparaten kommer överens med varandra.

I det stora hela såg det bra ut.... lite snarkningar och ibland lite mera.....
ibland låg jag på gränsen till andningsuppehåll..... osv.

Johanna skulle in på Kupolen, så jag passade också på att gå in där.
Jag hade bara ett ärende till Apoteket, men det blev även ett till besök i en annan affär
och ett dyrt sånt!

Idag, på Kupolen, bröt jag mot en av mina principer.
Alltså, det lätt att ha principer, men ibland kan det vara svårt att hålla fast vid dom....
leva upp till dom.....osv.





Jag köpte mig en ny mobil!
Och det trots att min gamla funkar hur bra som helst till det jag använder mobilen till.

Min princip (ej längre) har varit att jag har vägrat köpa mig en nyare mobil, bara
för just den sakens skull....och när den man har fungerar hur bra som helst.
Min familj har väl haft roligt åt min gamla mobil..... just för att dom tycker den är gammal.
Den mobilen har jag haft sen 30/4-05 och jag har varit så nöjd med den.
Aldrig något krångel.... annat än batteriet laddar ur lite för fort....den senaste tiden.

Men nuförtiden så pratar alla om "World feud" och hur roligt spel det är....osv.
Alla som själva har det spelet i sin mobil har rekommenderat mig att börja spela det.
Men min gamla mobil kan ju ej ladda ner appar...... och den är ju trots allt "gammal"..... såååå
då blev det att jag slog till idag och köpte mig en ny mobil.....efter lite på pushning
av både Hasse och Johanna.

Meeeen.... jag gillar inte toutch displayen....än i alla fall.
Det blir så mycket fel!!!!
Ibland är den hur känslig som helst och ibland får man hålla på ett tag
innan den reagerar.......
Men det kanske bara är en "träningssak"???

Idag har jag även varit iväg på akvarellmålning.
Idag var inte Mattias med. Han hade inte tid, för han hade kompisar här hemma.

Som vanligt är det trevligt, roligt och avslappnande på akvarellkursen
Tiden den bara rusar iväg..... 2 timmar och 15 minuter.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0