Ledig dag......

Idag har jag lyxat till med en ledig dag, från jobbet. Skönt!

Sov dåligt inatt, igen, så det var så skönt att slippa vakna till väckarklockan
och behöva stiga upp till den.... tidigt.
Jag klev inte upp ur sängen förrens vid 10-tiden idag!
Det händer inte så ofta, att jag ligger kvar så länge i sängen.
Men idag "tvingade" jag mig själv till det....

Men tyvärr kan jag inte påstå att jag känner mig utvilad för det.
Jag har vaknat till och från hela natten och morgonen.
Men visst, jag är ju inte lika trött som jag skulle ha varit om jag hade
behövt gå upp tidigt imorse och åka och jobba.
Alltid något!!!

Få se vad jag hittar på att göra idag?
Det finns ju huuuuuur mycket som helst att göra.... sånna där "måsten".
Men jag har bestämtm mig att jag ska bara göra det jag vill och känner för.... sen vad
det innebär får vi väl se???

Ikväll har jag i alla fall ett ljusparty inbokat i agendan.
Ja, jag ska gå på ett party, hos grannen.
Det ska bli trevligt!
Och jag ska köpa många goá, härliga, doftande ljus som jag kan tända och mysa
med hela hösten och vintern.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0