Dålig start på dagen......

Började dagen med en försovning.
Jag vaknade en timme senare än normalt.
Varför det blev så har jag ingen aning om?
Antagligen har jag väl stängt av väckarklockan?
Men det är inget jag minns att jag skulle ha gjort.

Jag stressade på som bara den och kom bara 10 minuter försent.

Idag var jag och Anette in på loppiset brevid jobbet.
Jag fyndade en uggla-ljuslykta och ett set med skålar.
Det var en större skål och fem mindre. Dom var i pressglas och
var brunaktiga i glaset.
Allt detta betalade jag 30 kronor för.

Ugglan behåller jag nog själv och skålarna får Johanna, eftersom
hon gillar färgat glas.

På eftermiddagen var min mamma förbi här och hälsade på.

Sen mot kvällningen åkte jag och Hasse till Coop på Lyviksberget
och storhandlade.

Hasse var även in på Elgiganten och köpte nya hemtelefoner.
Dom förra tog ju åskan, nu i somras.

Resten av kvällen har vi bara varit hemma.
Hasse har gått och lagt sig för ett tag sen. Han ska upp klockan 03.00
och jobba ett förmiddagsskift.
Kidsen roar sig framför datorn och tv:n.
Själv roar jag mig med datorn....ett tag till.
Men snart är det även läggdags för mig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0