Fredag......

Sitter med balkongdörren öppen här vid datorn och det kommer
in sval luft..... inte nå kallt.
Men vi har ju haft en fantastisk dag idag..... sol och värme.

Tyvärr har inte min ork och lust räckt till att utnyttja denna fina dag.....

På eftermiddagen var mina föräldrar förbi här.
Vi drack kaffe och pratade om ditt och datt.

Hasse var även ut med motorcykeln på eftermiddagen.

Mot kvällningen var jag och Hasse och handlade på Lyviksberget.
Det är i princip det enda "vettiga" jag har gjort idag......

Medans vi var och handlade hade kidsen tagit fram akvarellgrejerna.
När jag såg dom måla blev jag också lite inspererad att kladda..... så till sist
lyckades jag göra en målning/kladd.

Snart ska jag gå ner och titta om det börjar någon bra film på någon av
alla dessa filmkanaler.




Kommentarer
Postat av: Vävaren

Ett helgtips:



Det är Solvarbo marknad imorgon söndag. Den är så mysig, det är inte varannat stånd godis eller T-shirts. Nöjesfältet är dock ganska litet. Sen kan ni åka till Dammsjön efteråt på fotosafari. :-)



www.solvarbomarknad.se

2011-10-01 @ 12:18:45
Postat av: Jaana

Vävaren: Tack för tipset! Få se om vi hinner med det?



Kram!

2011-10-01 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0