Remiss......

Imorse när jag vaknade till väckarklockan kände jag mig som om
jag hade blivit överkörd av en ångvält...... kände mig helt mörbultad.

Natten var inte god.... mycket värk och lite sömn.
Så jag kände att det kommer aldrig att gå.... att åka till jobbet....jag
skulle helt enkelt inte orka det.... med en värkande kropp och knopp
och med ännu mer trötthet än annars.

Tog värktabletter och gick och la mig igen... och sov till 09.30.
Det kändes väl lite bättre, men inte bra.

Idag, klockan 11.00, hade jag en tid till sjukgymnasten.
Han skulle skriva en remiss till mig, till bassängträning för mina axlar,
rygg och höfte....bland annat.

Nu är det bara att hoppas att det inte är så lång kö/väntetid till bassängen.
Och självklart hoppas jag på goda resultat av träningen!




Kommentarer
Postat av: mia henriksson

hej. jag har börjat blogga lite, undrar om jag kan få "låna"-"spara" bilder från dig? Du har sååå enormt fiina bilder ;))

tack på förhand

mvh mia

2011-09-12 @ 12:59:41
URL: http://www.lallbacken.blogspot.com
Postat av: Jaana

mia henriksson: Tack! :)



Visst får du det! Är det mina egna bilder du syftar på eller? För de andra bilderna här på bloggen har ju jag "lånat" från andra.



Kram!

2011-09-12 @ 17:57:53
Postat av: mia

ok, tack. jo både dina och andra bilder. jag måste säga att du är en klippa på att hitta spännande bilder på nätet ;))!!

Då dyker det upp någon bild här och där på min blogg som är "lånad" ;) fortsätter att kika in på din också

Tack tack tack!!!

2011-09-12 @ 19:04:11
Postat av: Jaana

mia: Tack, det var roligt att höra :)



Kommer och kika in hos dig, då och då.... för nu blev jag ju nyfiken :)



Kram!

2011-09-12 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0