Seg dag.......

Usch och fy, vad trött jag var i morse när väckarklockan ringde.
Jag hade jättesvårt att kliva upp. Hade helst velat sovit vidare.
Men, men... det var bara att kliva upp.

Ångrar så här i efterhand att jag inte tog en semesterdag idag.
För jösses, vad tröttande det är med en kryssning!
Anette var också trött och ångrade att hon inte hade ansökt om
semester idag, som de andra av våra arbetskamrater hade varit kloka
nog att göra (de som var med på kryssningen).

Jag lyckades "kämpa" mig igenom min halva arbetsdag.
Men det var segt.

När jag kom hem från jobbet satte jag mig på soffan och väntade på
att jag skulle somna. Och det tog inte lång tid innan jag sov.

På eftermiddagen var min mamma förbi här.
Hon och pappa har ju också varit till Åland i en vecka. Dom kom hem i lördags
när jag och Hasse åkte.

Jag bara varit hemma idag och varit seg och trötter.
Nu ska det bli skönt att bädda ner sig i sängen och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0