Sorterat en massa papper......

Började morgonen med att ta det lite lugnt här framför datorn.
Läste nyheter i olika nättidningar, kollade in på Facebook lite snabbt och
gjorde några bildinlägg här på bloggen som jag har sparat till senare tillfälle.

Sen gick jag ner till köket och diskade, plockade och "röjde".
Sen gjorde jag något väldigt tråkigt, men ack så välbehövligt.
Jag gick igenom alla dessa olika pappershögar i köket och sorterade allt.
Sen var det dags att ta itu med den stora överfulla kökslådan med en massa papper
och sortera upp det som skulle kastas och det som skulle sparas.
Halva lådinnehållet kastade jag. Det var gamla lönespecar, olika sorters informationsblad,
brev, minneslappar om allt möjligt, "skolpapper" och en massa annat.

Nu känns det skönt att man äntligen tog tag i alla dessa olika "pappersgömmor".
Men jag har en hel del kvar, här uppe. Gamla räkningar, lönebesked, kvitton, garantier,
alla dessa olika papper för deklaration....osv.....osv.
Men dom papperen får ligga ifred ett tag till. Det får bli en annan dags bekymmer.

Snart ska jag gå ner och värma på mat åt mig.
Kidsen har redan ätit.
Jag har en sån tur att vi har rester från igår, så jag har inte behövt kocka nu till lunch.

Efter lunchen blir det att hoppa in i duschen och göra iordning sig.
Sen får vi se vad jag hittar på att göra????




Kommentarer
Postat av: Karina

Ja usch, städning är aldrig roligt men ack så behövligt! :-)

2011-09-17 @ 19:24:31
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Så sant så!!!!



Kram!

2011-09-17 @ 22:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0