Törsten var värst......

Var iväg imorse till labbet och lämnade en hel del blod....igen.
Det var många provrör som skulle fyllas.
Vad alla rören var för prover, vet jag inte riktigt?
Två prover vet jag.... kolestrol och sen någon sorts ledprov?

Det var som jag misstänkte igår, att törsten och röksuget skulle vara värst.
Jag var hur törstig som helst imorse när jag vaknade..... ja, det var nog törsten
som kändes värst denna gång.

Och tjola om att man är som en robot eller autopilot..... imorse när jag vaknade
gick jag raka vägen till köksfläkten och skulle sätta mig för att röka.... men sen kom
jag ju på att det fick jag ju inte.

Men det första jag gjorde när jag kom ut från vårdcentralen var att röka en cigg.
Sen hem och dricka några glas kallt vatten. Ååååh, vad gott det var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0