Bjudna på jättegod mat........

Idag på jobbet märktes det, som vanligt, att det är fredag.
På något vis så blir alla mer glada och lätta i sinnet... ja, vissa undantag
finns det ju alltid. Alla ser vi väl framemot olika saker som den kommande helgen

innebär eller har med sig.

 

När jag kom hem från jobbet åkte Hasse och Henke till Malingsbo camping

Dom skulle dit och ta ner förtältet, bland annat.

 

Själv skulle jag lyssna på ljudboken "Box 21", men det blev inte så mycket av det.

Dels ringde telefonen några gånger och avbröt mig och sen var min mamma

förbi här en snabb vända.

 

På eftermiddagen var jag hem till Anette på kaffe.

Hon höll på att laga mat tills "gubbarna" skulle komma tillbaka från Malingsbo.

Hon ville även att jag skulle äta där. Eftersom jag var lite hungrig så

tackade jag inte nej till det erbjudandet.

Det var jättegod mat jag fick!

Mumsilifilibabba!!!!

Jättemöra och goda fläskkotletter, kokt potatis, en jättegod sås och kokta ärtor och morötter.

Anette var även så snäll och omtänksam så att hon skickade med oss mat hem

till Johanna och Mattias.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0