Fredagsmys med Nellie......

När jag kom hem från jobbet satte jag mig framför tv:n
och kollade på VM i friidrott, med Hasse.

Jag tycker om att kolla på friidrott när det är från VM, OS
eller Finnkampen.

Men tyvärr "vann" tröttheten över mig och jag somnade
efter ett tag.... suck.

När Johanna kom hem från skolan, var hon och jag
hem till brorsan och dom.

Det slutade med att vi fick med oss Nellie och Molly.... Nellie
som nattgäst och Molly som gäst i några timmar.





Kidsen sprang direkt till studsmattan.
Jag och Johanna tittade på när dom studsade runt, och vi fick många goda skratt.








När "busungarna" hade hoppat så att dom var alldeles svettiga, och när de
mörka molnen blev alldeles för hotfulla, gick vi in.





Eftersom det var mattid och vi började känna oss lite hungriga, så
var vi iväg och hämtade "Brandts".... till ungarnas förtjusning.





Sen blev det lite av varje,... Mattias busade med de små.... det blev lite
tv-tittande (barnprogram) och sen ville lilla Molly klippa och klistra.

När brorsan hämtade hem Molly, åkte jag och Nellie ner till Konsum och
handlade godis. Sen åkte vi till Shell och hyrde oss en film.
Nellie fick välja vilken film vi skulle titta på och det blev "Chihuahua i Beverly Hills 2".

Så nu ska jag gå ner med Nellie och ha "fredagsmys"!!!!



Trackback
RSS 2.0