Skulle fördriva tiden......

Efter lunch skjutsade jag Johanna till Ludvika.
Hon skulle på ett möte.

Undertiden tänkte jag fördriva tiden med att fotografera lite.
Åkte till Kasttjärnen (parken) och tänkte titta runt där och se om jag
hittade något intressant att fotografera.

Hann inte gå långt förrens jag såg en grupp människor, som satt
en bit längre bort. Inget konstigt med det, om inte det var att en kvinna
satt och pissade på gräsmattan. Helt öppet!

Jahapp, här var tydligen en del av Ludvikas A-lagare.
Dom hade jag ingen lust att träffa på, så jag vände och åkte därifrån.

Sen åkte jag till ett annat ställe, men där fanns inget att fotografera.
Där höll dom på att gräva i marken.... lite här och där.

Då åkte jag till en secondhand butik (hade sett en skylt om det).
Vet ej om det är en rätt så nyöppnad butik, för det fanns inte så mycket saker där?
Jag hittade inget av intresse.

Åkte sen dit där Johanna var på möte och satt i bilen och väntade, och lyssnade på radio.

Sen när vi kom hem så blev det sova för mig.
Och jag har sovit. Jag har vaknat till flera gånger, men inte orkat gå upp.... ja, knappt
orkat öppna ögonen..... så då har jag somnat om igen.
Vid 17-tiden fick jag lov att tvinga mig själv att gå upp, för då väckte Hasse mig.
Han hade gjort pizza till kvällsmat och ville att jag skulle komma och äta med honom.

Idag har det varit lugnt med kompisar här. Mattias har för en gångs skull
varit hos kompisar och vi har inte behövt agera som en fritidsgård. Skönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0