Vävkursen.....

Måndag och ännu en trött dag för min del.
Jag börjar bli så trött på denna trötthet!!!!
Den begränsar mig totalt!!!!!

Som vanligt så har jag sovit efter jobbet (jobbar halvtid fortfarande).
Och jag är fortfarande trött, så nu gäller det att använda den lilla, lilla
energin jag har till att hålla mig vaken tills det är dags att lägga sig för kväller.

Ja, jag ska iväg med Johanna till vävkursen som ju har börjat igen.
Johanna ska ta över min plats för tillfället, eftersom det inte finns på världskartan
att jag skulle klara av att väva just nu....hur gärna än jag skulle vilja det.
Eftersom det är Johannas första gång idag, så följer jag med och samtidigt
hälsar jag på mina vävkompisar.

Om jag hinner och orkar så tänkte jag även hälsa på "busungarna" innan vi
ska till vävlokalen........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0