1:a april........

1:a april och jag har inte blivit lurad och jag inte lurat någon.

Vädret har varit ren "aprilväder".....med kyla, hagelskur och lite snöflingor.
Brrrrr....inget väder som har lockat ut mig idag.

Kidsen är hemma igen. Kom hem för ca 1 timme sen.
Hase är också hemma.

Ikväll är det ju "Big Brother Live" och jag är jätte sugen på att titta
på det och se vem som blir utröstad.
Men jag ska inte titta!
Det blir så sent innan man kommer i säng och sen på morgonen, nästa dag,
ångrar man bittert att man inte gick och la sig i tid.
Så jag får titta på reprisen i morgon istället.




Kommentarer
Postat av: Anki

Hej, jag lurade ingen igår jag heller och jag tror inte att jag blev lurad själv heller. :-)



Ja, nu har vi fått ett riktigt busväder och vi som hade fått vårkänslor förra veckan!



...ang. BB, jag fick den kanalen för inte så länge sen och jag lovade mig själv att INTE börja titta på "skiten" men har råkat glo lite då och då, inte varje dag men ändå så pass mycket så att jag retar mig på dom! Hahahaaa



-Jag VET vem som åkte ut...... :-)



Ha en bra dag på jobbet, själv så mår jag inte så bra just nu.



Förresten så har jag hittat något i inställningarna till min blogg som kanske kommer att göra det enklare att kommentera nu. Man lär så länge man lever!



Kramiz

2012-04-02 @ 06:48:59
URL: http://anki.superblog.se
Postat av: Jaana

Anki: Ja, det är svårt att låta bli att titta BB, när man väl har börjat.....för det finns alltid något i programmet som gör att man vill se nästa avsnitt för att se hur det går....



Ja, vad bra om du har fixat med bloggen så att det är/blir enklare att kommentera i den. =)



Hoppas ditt mående blir bättre....och att min axel blir bättre =)



Sköt om dig!

Kram

2012-04-02 @ 11:56:39
Postat av: Karina



Jag TRODDE att sambon aprilskämtade igår, för när jag stigit upp sade han att "Nu har vi fått problem här". Jag väntade mig att avloppet pajat eller att något annat hemskt inträffat, men det var bara att vi varken hade dill eller pepparrot hemma till dagens middag... :-)



Jag kollade på Big Brother denna vecka eftersom jag gillar rockabilly. Måste säga att det var ett hemskt slaktande av de gamla hitsen under deras audition! :-)

2012-04-02 @ 12:43:18
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Hahahahhaa....ja, det var stora problem din sambo hade ;)



Ja, vissa av deltagarna i BB-huset kanske inte skulle ha sjungit alls, men det var ändå roligt att se dom göra det.



Kram!

2012-04-02 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0