Haft besök......

Än har jag inte kommit ut i trädgården.

Före lunch var jag och hämtade Johanna.
Sen fixade jag iordning mat.....som idag blev potatis- och köttfärsgratäng.
Efter maten bestämde jag och Johanna att vi skulle vila på maten, innan
vi skulle ut i trädgården och fixade lite.

Medans vi vilade kom Teresa förbi.
Hon och jag gick ut på altan och satte oss där och pratade, och det var riktigt behagligt där.
Men vi har inte vårstädat altanen än, så det måste vi göra....så snart som möjligt...
så det blir trevligare där ute.

Johanna som har partajat igår är trött idag.
Hon sover fortfarande (vila på maten).
Ska försöka gå ner och väcka henne och få med henne ut i trådgården.
Skönt om man fick något gjort idag.....av allt som ska donas....puuuh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0