Ingen bra uppvakning......

Idag fick jag ingen lugn och skön uppvakning.
Mattias, som i vanliga fall sover lääääänge på lediga dagar, var vaken före mig!!!!
Det händer nästan aldrig!

Hur blev jag väckt då?
Jo, Mattias satt vid datorn och spelade något spel med kompisar....och
levde in sig så mycket i spelet att han vrålade emellanåt.
Så jag vaknade till ett jävla vrål!
Och det är ingen bra uppvakning!

Klev upp irriterad och trött och gjorde klart för Mattias att kan han inte
prata i en normal eller tystare tonläge med sina kompisar när någon fortfarande sover,
så har han inget att göra framför datorn då.
Då får han vackert vänta tills alla har vaknat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0