Inget märkvärdigt, men ovanligt för mig........

Idag gjorde jag något ovanligt.
Ja, det är inget märkvärdigt, men ändå ovanligt för att vara jag.

Efter lunchen gick jag upp till vårat sovrum och la mig i sängen för att sova.
Annars brukar jag ju sätta mig i soffan, framför tv:n, för att sova.
Men jag var så himmelens trött och kände att jag ville sova så skönt som möjligt...
och ostört.

I normala fall sover jag bara i sängen på nätterna och när jag är sjuk.
Tycker inte att det känns riktigt okej att sova på sängen på dagarna.....det
tar liksom lite emot.....av någon konstig anledning?
Det kanske bara är en vana och/eller en fix idé man har????

Hur som helst så sov jag skönt i ca två timmar.
Känner mig liiite piggare, men ej tillräckligt.
Så idag blev det inte så mycket gjort som jag hade planerat......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0