Roliga historier........

En man köper en robot som är inställd på att ge alla som ljuger en örfil.
Han bestämmer sig för att testa den vid middagen.
- Min son, vart har du varit idag?
Sonen svarar:
- I skolan.
SMACK, roboten ger honom en örfil.
- Ok Jag kollade på film hos min polare.
- Vad för film?
- ET.
SMACK, roboten ger honom en örfil till.
- Jaja Det var porr, skriker sonen.
- Va? När jag var i din ålder visste jag inte vad porr var, skällde pappan.
SMACK, roboten ger pappan en örfil.
Mamman skrattar:
- Det märks att han är din son
SMACK, mamman får en örfil.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



En dam i 50-årsåldern kontaktade en plastikkirurg för att höra sig
för om en ansiktslyftning.
Läkaren berättade om en ny teknik, kallad 'Skruven'.
'En liten skruv monteras in i nacken, vid hårfästet, och är helt dold av håret.
Skruven kan sedan skruvas åt lite då och då av er själv. På det sättet
kan ni alltid känna er slät och fräsch utan ytterligare ingrepp' förklarar läkaren.
Avgjort, tänkte kvinnan och lät sig opereras.

Femton år senare kommer kvinnan tillbaka till läkaren och klagar över
några bieffekter.
'Först vill jag säga att jag är väldigt nöjd och har ju skruvat en del
genom åren. Men nu har jag fått två problem, det ena är att jag fått
sådana förskräckliga påsar under ögonen.
'Skruven' verkar inte få bort dem.'
Läkaren tittar på henne och konstaterar:
'Det där är inte påsar, det är era bröst! Ni har skruvat alldeles för hårt!'
'Ahaa, svarar kvinnan, det förklarar pipskägget.



""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""



En katolsk präst, en baptistpastor och en rabbi hade råkat i gnabb om vem som var starkast i tron,
så de bestämde sig för att gå ut i skogen och försöka omvända varsin björn.
De gick ut åt olika håll och försvann.

En vecka senare möttes de på bestämd plats och tid och förhörde sig om hur det hade gått.
"Jo," sade prästen, "när min björn försökte käka upp mig stänkte jag vigvatten på honom och
läste ur katekesen. Han ska gå på sin första nattvard på söndag."

"Äh," sade baptistpastorn, "det där är väl ingenting.
Jag predikade om Guds storverk för min björn, och han blev så tagen att han
omgående lät mig leda honom till sjön och döpa honom där."

Både prästen och pastorn kikar mot rabbin som ligger på en bår med helkroppsgips,
varpå denne stönar: "Nu när jag tänker tillbaka kanske jag inte skulle ha börjat med omskärelsen."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0