Såååå trött.......

I morse fick jag skrapa rutorna på bilen när jag skulle åka för att jobba,
men som tur var så satt isen inte så hårt.

På jobbet hade jag fullt upp, men det var inte lika rörigt idag som igår.

Efter jobbet var jag såååå trött, så jag till och med avbokade ett möte
som jag skulle ha varit iväg på kl. 13.00.
Kände att det fanns ingen chans till att jag skulle ha orkat det.

Satt mig i soffan och sov.
Innan jag somnade fick jag ett telefonsamtal från en vän som ville komma
på besök, men eftersom jag var såååå trött så var jag tyvärr
tvungen att säga ifrån det beöket.
Så kan det vara ibland......

Tidigare idag bjöd Anette mig hem till henne ikväll på kaffe och fika.
Så jag ska väl snart bege mig dit.
Jag ska även passa på att ta med mig min MP3 spelare till Anette och få den tankad
med nya ljudböcker.....för hon har en hel del att välja på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0