Slut på all bränsle......

Jag har känt en längre tid att jag har kört slut på bränslet
i mig och även reservbränslet.
Och nu den senaste tiden har det känts som om jag har gått på
ångorna av det slutkörda bränslet.

Så imorse bestämde jag mig för att ta ledigt idag och imorgon....
och det var okej för min chef.

Hittills idag har jag mest sovit....ja, jag har sovit mer än vad jag
har varit vaken.....och jag känner mig inte ett dugg utvilad för det.

Så den här ledigheten kommer att gå åt till att vila, vila och vila.




Kommentarer
Postat av: mia

hua, det låter inte bra. Vet hur du känner. Ta det lugnt och gör nåt som fyller på energi!

2012-04-20 @ 11:02:24
Postat av: Anki

Det gjorde du rätt i!

Jag hoppas att du får det bra på dina lediga dagar och att du gör något som du tycker är roligt.



Idag är det fredag och regnet vräker ned. En perfekt dag att ligga i soffan under filten och se en bra långfilm! :-)



Sköt om dig och ha det så bra vännen.

Många kramizar



2012-04-20 @ 12:55:05
URL: http://anki.superblog.se
Postat av: Jaana

Mia: Ja, jag försöker ta det lugnt och bara vilar...orkar inget mer just nu :(



Kram!

2012-04-20 @ 12:58:59
Postat av: Jaana

Anki: Jag skulle ha "bromsat in" för länge sen...men, men...nu blev det ej så.



Ja, idag är det ett rikgit ruskväder = tv-väder :)



Kram!

2012-04-20 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0