Svårt att slappna av.......

Sista arbetsdagen gjord för denna vecka.
Skönt!

Nu blir man lite långledig här över påsken.
Skönt!

När jag kom hem från jobbet fixade jag iordning lunch.
Sen gick jag och satte mig i soffan för att sova.
Men jag har inte sovit....även om jag är jättetrött....och ögonen känns
som Saharas öken.

Men jag har lite svårt att slappna av när jag vet att jag har tider att passa.
Ja, när jag vet att jag ska iväg någonstans som redan är bestämt.

Jag ska iväg och dela ut påskäggen idag.
Först ut att få påskägg blir Nellie och Molly.
Ska dit om ett litet tag.

Direkt efter det besöket ska jag och Anette till familjen Mattssons....sisso där
mellan klockan 16.00 - 16.30.
Där ska jag lämna tre påskägg.

Ja, sen lär jag ju se till att jag hinner hem till klockan 18.00 för att kolla
på reprisen av Big Brother.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0