Hade lite planer idag.......

Idag på förmiddagen kände jag mig liiiiiite piggare, men var ändå trött.
Så jag planerade lite för mig själv vad jag skulle göra efter lunchen....lite
olika sysslor....passa på när jag kände mig lite piggare.

Men efter lunchen försvann den lilla, lilla energin jag kände av på förmiddagen.
Allt ork och lust rann ifrån mig.
Jag blev super trött....ja, så där trött som jag har varit nu ett bra tag.

Det enda som blev av mina planer var att jag och Hasse var hem till
brorsan och dom. Där var det fullt hus....ja, fler som besökte dom.
Vi fikade och pratade och det var trevligt.

Mindre roligt var det när jag skulle sätta mig framför tv:n klockan 18.00
och kolla på reprisen på "Big Brother".
Det var ingen BB!!!!
Det var någon jävla fotboll istället....grrrrr!

Men tur att TV4 play finns.
Har nyss kollat på det BB avsnittet som jag egentligen skulle ha tittat på tv:n.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0