Vill sova, men kan inte.......

Hade lite planer för idag, men dom sket sig totalt.

Jag är jätte, jätte trött idag.
Hela den här dagen har gått åt i soffan....sittandes eller liggandes.
Jag har bara vilat och försökt att somna, men av någon konstig anledning
så har jag inte lyckats somna.....fastän jag är TRÖTT.
Konstigt!

I och för sig så tycker jag inte att vi har någon skön soffa att ligga eller sitta på.
Den är för mjuk, för varm och så sitter armstöden för högt upp.....man får nackspärr
när man ska ligga med huvudet mot/på dom.
Men det har ju inte hindrat mig från att sova i den förut?

Ja, ja....konstigt är det i alla fall....att man är så jävla trött, men kan inte sova.
Men det kan ju ha något med mitt tillfälliga mående att göra med???

Imorgon ska jag träffa läkaren igen och jag hoppas jag kan få mer kortisonspruta
i min onda axelparti.....så att jag kan få bli smärtfri!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0