Dallas eller inte???

Idag är det första dagen som Johanna kör bil alldeles själv.
Det var inte hon själv som kom på det, utan jag bad henne om skjuts och
sen bad jag även henne att åka och handla mat.
Hon var lite nervös över det, men det gick så bra så.
Så just nu är hon och Mattias ute och glider.....för Johanna tyckte det var
så roligt att köra bil....alldeles själv.
 
Jag kommer väl ihåg själv hur det var när man fick körkortet......hur man i början var
lite nervös och tyckte det kändes lite "otäck"t, men den känslan gick snabbt över
 och det kändes bara så kul att köra omkring på byn....fram och tillbaka =)
 
Mot kvällningen idag var jag hem till Anette och Henke.
Jag hade med mig min MP3 spelare och Anette tankade den full med nya ljudböcker.
Bara kriminalromaner.....det ska bli så spännande att få börja lyssan på en ny bok.
Hos Anette blev det även fika och kaffe....och en massa prat.
Johanna kom också dit efter det att hon hade varit och handlat.
 
Ikväll börjar ju Dallas igen....de nya avsnitten.
Jag är lite i val och kval om jag ska börja titta på det.....
På 80-talet satt jag som fastklistrad vid TV:n när Dallas gick.....jag såg nästan
alla avsnitten...tror jag.....men inte kommer jag ihåg så mycket av det idag.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0