Fyra veckor gick fort.......

Idag har jag bara varit hemma....tyvärr.
Men jag är så trött.....har ingen ork eller lust till något just nu.
 
Jag har tittat på OS.
Friidrotten började ju idag och det gillar jag att titta på.
Jag har även tittat på simhopp.
Men jag har inte hängt med så där jättebra, eftersom jag slumrade
till lite då och då under programmets gång.....
 
Hasse var tidigare idag ut på en tur med motorcykeln.
Han lär ju passa på när det är fint väder och när han fortfarande är ledig.
 
Ja, nästa vecka börjar vi att jobba igen......
Fyra veckors semester gick fort förbi.....och i ärlighetens namn har det
inte varit någon vidare semester.....varken vad det gäller väder eller avkoppling.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0