Gott fika och Bolt i OS-finalen..........

Senare på eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna hem till
brorsan och dom.
Lina hade gjort en äppelpaj av smuldeg, och till det var det vaniljsås.
Lina hade även bakat Twixkakor.
Mmm...allt var så gott till kaffet!
 
Ja, sen hade Molly även varit med imorse och bakat en sockerkaka,
men den smakade jag aldrig på....för jag blev så mätt av det andra.
 
"Busungarna" såg vi inte så mycket av, för efter det att dom hade fikat
gick dom ut och lekte.
 
Nu väntar jag bara på att friidrotten i OS ska börja....det är om ca 50 minuter.
Men jag vette sjutton om jag ska se det bästaste och det mest spännandet av allt,
100 meters finalen för herrar. Den går så sent, kl. 22.50.
Jag skulle vilja se den....för självaste Bolt är ju med.
Meeeen jag ska ju börja jobba imorgon och då blir det nog jobbigt ändå att
behöva kliva upp vid 5-tiden igen utan att man har varit vaken till efter kl. 23.00.
 
Hmmmm....ja.....det visar sig hur jag väljer att göra när jag väl sitter där
framför tv:n och tittar på friidrotten.....om jag kan slita mig loss mitt i allt?????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0