Hit kom jag.....

Hit gick det....tills idag....innan det tog totalt stopp.
 
Efter ännu en sömnlös och smärtfylld natt orkade jag hetl enkelt inte
släpa mig till jobbet idag.
Jag har kämpat på varje dag efter semestern....då smärtan i axlarna har bara
ökat och ökat.....och med smärtan har sömnen bara minskat och minskat.
Så nu känner jag mig tärd och energilös.
Ringde till chefen och sjukskrev mig imorse.
 
Det är skönt att slippa ha bh:n på sig idag, för det smärta enormt i axlarna av den.
Även den mest urtvättade och "sladdriga" bh:n trycker på så jag får ännu ondare i axlarna.
Och en bh måste man ju ha på sig dagligen när man ska utanför hemmets dörrar....tyvärr.
Så då är det bara att "bita i det sura äpplet" och försöka stå ut med smärtan.
 
Nog om det!
 
Jag tittade på Dallas igår och jag ska även titta på det kvarvarande avsnitten.
Dom nya avsnitten verkar bra.....mycket "Dallas-intriger" var det....och mer blir det säkert.
Ikväll blir det ju ett till avsnitt.....spännande.
Det enda tråkiga är alla dessa reklamavbrott.....det är ju så många på en timme.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0