Ingen vanlig dag.......

Idag är det ingen vanlig dag.
Idag är det min födelsedag!
 
Men jag har slutat att fira mina födelsedagar.
Jag uppskattar mer att få ha en vanlig dag idag....utan en massa jippon...
och bara få göra det jag känner för....och ha och ta det lungt.
 
Men min kära sambo "trotsade" mina önskningar och var iväg och köpte.....
 
 
 
 
...... fika.....en marsinpantårta och bullar från konditoriet "Mitt i Smeten"......
 
 
 
 
 
 
.......och en fin rosbukett......
 
 
 
 
.......och choklad som jag älskar och som låg i påsen med rosorna i.
Mmmm...mumsigt och gott!
 
Och SJÄLVKLART blev jag jätteglad över det goá fikat.....det fina blommorna.....
och den goda chokladen (som jag älskar)......och över Hasses gulliga omtanke.
 
Han är så snäll och gullig min älskade sambo!
Även om han "bröt" mot mina regler :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

GRATTIS GRATTIS

Svar: TACK! =)
jagjaana.blogg.se

2012-08-27 @ 11:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0