Jobb....fika....OS.....

Det blev så som jag kände på mig igår.....att denna arbetsdag skulle
kännas jobbigare än den igår.
Jag var mycket tröttare idag....... och i och med det så blev jag seg...... och i och med
det så blev jag väldigt insperationslös.
Idag gjorde jag bara det absolut nödvändigaste.....resten fick ligga kvar tills imorgon.
Men jag lyckades ändå ta mig igenom hela dagen och det känns skönt.
 
Idag träffade jag även min nya chef.
Min nuvarande chef (har ej slutat riktigt än) ska gå i pension.
Det ska bli spännande att se hur den här nya chefen är......som är en yngre förmåga.
 
Mot kvällningen idag var jag förbi hos Marko och Lina....för att hålla mig vaken.
Har jag satt mig och tittat på OS så har jag nog somnat....och det är inte så bra.
Hos Marko och Lina blev det kaffe med fika och mycket stoj och bus med Nellie och Molly.
Så det fanns ingen risk att jag skulle somna där =)
 
Snart börjar det friidrott i OS som jag ska titta på och varva ner mig med.
Och förhoppningsvis är jag vaken när Hasse kommer hem från jobbet.....
strax efter 21.00.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0