Mina krukväxter.......

Ähum....jag är inte så där jätteduktig på att sköta om mina krukväxter....tyvärr.
Jag glömmer gärna att vattna dom regelbundet.
Det brukar bli att man vattnar dom när man ser någon av blommorna sloknar till
eller när någon blomma börjar få gula blad.
 
Ja, det är synd om mina krukväxter.
 
Men samtidigt som jag "missköter" mina krukväxter så finns det faktiskt några
blommor som tycker om det och mår bra av det.....och blommar fint och länge.
Så samtidigt som jag "misslyckas" med vissa krukväxter, så lyckas
jag väldigt bra med andra...... tänk så olika det kan vara.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Doftrankan doftar ju såååå himla gott!!!

Svar: Ja, den doftar gott, men väldigt stark också.
Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-08-16 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0