Mmmm....det är gott!........

Ännu en arbetsdag avklarad!
Fast idag slutade jag en halvtimme tidigare, för jag hade en tid till
sjukgymnasten.
Hos sjukgymnasten fick jag laserbehandling.
 
När jag kom hem gjorde jag och Johanna kvällsmaten tillsammans.
Vi gjorde varma smörgåsar med köttfärs och grönsaker.
Mmmm....det var gott!
 
Min mamma har bakat idag, så hon var förbi här tidigare med färska
vaniljbullar till oss.
Mmmm....det är också gott!
 
Mattias har flera kompisar här hemma.
Men dom är gudskelov ute.
Men jag vette sjutton vad dom gör för något, för dom HÖRS!!!
Ja, dom skriker och härjar som bara den.
 
Nu ska jag varva ner med att titta på OS och på friidrotten.
Och till det blir det vaniljbullar och kall mjölk.
Mmmm...det är gott!

Kommentarer
Postat av: mia

Mums! Vaniljbullar som är så goda. Men pillig att göra ;)

Svar: Jaaa-a....hemgjorda bullar är så gott! :)Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-08-09 @ 23:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0