Narnia istället för friidrott.........

Tidigare ikväll var jag förbi hemma hos bror min.
Vi satt ute i deras trädgård och pratade, drack kaffe och åt lösgodis.
Det var skönt så länge man satt i solen, men när det blev skugga blev det lite kyligt.
Då var det dags för miig åka hemåt.
Men innan jag åkte hem var jag förbi Shell och köpte lite snacks till friidrotten.
 
Men det blev ingen friidrott, för Mattias som kom hem lagomt tills jag skulle
sätta mig framför tv:n ville titta på film.
Så vi tittade på filmen "Berättelsen om Narnia: Prins Caspian" som gick på
en av alla dessa "filmkanaler".
 
När filmen var slut slog vi över till friidrotten, men då hade jag inte längre
någon lust att titta på det....utan jag gick upp hit till datorn istället.
Måste ju hinna kolla av Facebook och kolla runt bland olika nättidningar innan
jag ska lägga mig för natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0