Spel på Facebook.........

Jag har inte så mycket att skriva om just nu.
Det händer inte så mycket när man är hemma och är sjukskriven.
Jag försöker vila axlarna så mycket det går....och jag tar det bara lugnt.
 
Såg på Dallas igår igen....och jösses!.....vilken intrigfull serie.
Intrigerna avlöser varandra och man måste kolla hela tiden för att hänga med....
vem som lurar vem......och varför....osv.
Men nu får vi vacker vänta på nästa avsnitt, som blir på onsdag nästa vecka.
 
Jag har även "upptäckt" lite olika spel på Facebook.
Ja, upptäckt och upptäckt!
Det var väl Anette som tjatade på mig att jag skulle gå in och
spela spelet "Bubble Witch Saga".....som hon och många fler spelar....och
som skulle vara så roligt.
 
Jag har varit med i Facebook i något år nu, men aldrig varit in där och spelat
något spel....förrens för några dagar sen.
 
Och nu är jag fast!
Jag spelar "Bubble Wicht Saga" och "Candy Crusch Saga"....tror jag dom heter.
Och visst, Antette hade rätt!
Dom är roliga att spela....och bra tidsfördriv är dom....så länge man har "liv" i spelet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0