ssf

Sitter på jobbet och bloggar.
Jag har det rätt så lungt, just nu i alla fall.
Och i ärlighetens namn så känner jag inte för att jobba något, just nu.
Jag är trött...och det blir bara värre för var dag som går.
Men jag är inte ensam om det....vi är många här på jobbet som är
trötta.... och omotiverade.....den här första arbetsveckan efter semestern.
Skönt att man inte är ensam om att vara trött och seg :)
 
Imorse var det tur att Johanna var morgonpigg av sig.
Hon väckte mig nämligen.
Jag hade stängt av väckarklockan....som jag måste ha gjort i "sömnen".....
för jag kommer inte ihåg att jag skulle ha hört den alarmera.
Så när jag inte dök upp i köket efter en halvtimme kom Johanna upp till sovrummet
och väckte mig och undrade om jag inte skulle jobba idag.
Och det skulle jag ju.....så det var bara att kliva upp och börja med morgonrutinerna....
en efter en........och när dom var avklarade så var det bara att kliva ut
genom dörren och sätta sig i bilen och köra de 15 km till jobbet.
 
Nu gäller det att ta sig igenom denna arbetsdag och försöka hålla sig vaken.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0