Det har bara rullat på.......

Ännu en dag som bara har rullat på sen jag vaknade.
 
Började dagen med att ta det lite lugnt, framför tv:n.
Tittade bland annat på "Nyhetsmorgonen" på TV4.
 
På eftermiddagen tittade jag och Hasse på skidåkning på tv:n.
Ja, det är väl lite synd att säga att jag tittade.......för jag somnade till hela tiden.
 
Senare på eftermiddagen var det dags för mig, ännu en gång, att leka "dataproffs".
Mina föräldrars dator behövde fixas till lite....igen.
Jag och Hasse var upp dit och medans installationer av alla dessa slag
pågick, så passade vi på att fika och prata.
 
När vi kom hem började vi att städa och plocka......inför morgondagen.
Vi ska fira nyår tillsammans med mina föräldrar och med brorsans familj.....här hemma.
Det ska bli roligt och trevligt!
 
Vi har hållt på med plockandet och städandet fram tills kl. 20.00.....och vi blev
nästan klara....lite kvar att göra imorgon.
För klockan 20.00 var det "Så ska det låta" som vi båda ville titta på.
 
När programmet var slut, så kände ingen av oss längre lust för att fortsätta
med städningen....vi tyckte det fick räcka för idag.
Vi lär ju ha lite att göra imorgon med..... =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0