Diabetessköterskan........

Ännu en lugn dag på jobbet.....och trots det börjar
frustationen att stiga i mig och mina stresshormoner .
Suck!
 
Idag var jag på mitt första återbesök hos diabetessköterskan.
Det är nog första gången som jag kliver ut ur vårdcentralen "friskare"
och med en massa beröm i bagaget......och med ett leende på läpparna :)
 
Diabetessköterskan berömde mig mycket och flera gånger.
Jag har lyckats fått ner mitt socker från 9,2 till 5,5 och då var jag inte ens
fastande idag som förra gången.
 
Mitt långtidssocker var bra, blodtrycket var bra och urinprovet var bra.
 
Jag har även gått ner över 7 kg sen slutet på oktober!!!
 
Med andra ord: Jag har fått lön för mödan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0