En dålig dag......

Usch och fy, idag har det inte varit någon bra dag för mig.
Jag är på dåligt humör, stressad och frustrerad!
 
Det började med att det strulade på jobbet idag.
Det innebär att min "att-göra-jobb-högen" bara växer och arbetsdagarna i
december bara krymper (jobb som måste vara färdigt vid månadsskiftet).
 
Sen när jag skulle till Ica för hämta ut paket så hade bara ett paket kommit.....av tre.
Paketet från Ellos hade fortfarande inte kommit....grrrr.
Plus att det är ett till paket som skulle ha kommit före jul....där jag har
julklappar.....men det har inte heller kommit.
 
Paketet från Ellos skulle ha kommit igår, för jag tog expressleverans.....just
därför för att jag skulle hinna få den före jul....eftersom jag beställde våra "julkläder" därifrån.
 
Jag har spårat paketet via Posten.
Då visade det sig att den hade sorterats i Örebro i onsdags, men av någon
konstig anledning så hamnade den i Umeå istället för Smedjebacken....suck.
Från Umeå har paketet gått iväg igen....till Örebro.
Och just nu ligger paketet i Örebro.
Och där verkar den bli liggandes tills efter jul.
Enlig Ica personalen så får dom inga fler paketförsändelser innan jul.
Så på julafton får vi ha något gammalt och slitet på oss....istället för de nya kläderna
som jag beställde.....SUCK!
 
Jag VÄGRAR att åka till någon klädaffär för att handla kläder.
Jag orkar helt enkelt inte stressa med det.
Det räcker att vi ska handla julmaten imorgon och sen har jag annat
också som måste fixas med imorgon....så jag lär få fullt upp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0