Glappande minne.......

Ja, herregud.....ibland undrar man hur det ska bli när man blir gammal.
När man redan har glapp i minnet......
 
Kl. 17.20 kom jag på att jag en tid till fotvården kl. 17.00.
Ringde Lotta och förklarade att jag helt enkelt hade glömt av det.
Men imorse kom jag fortfarande ihåg det.
 
Hmmm....kan ju vara att jag började göra soppa......så att jag var så inne
i allt skalande och hackandet?
 
Så nu får jag vänta en vecka till på min sköna och avslappnande
timme hos Lotta.
 
Mattias och hans kompisar fortsätter att trotsa kylan.
Dom var tidigare idag och åkte bob på slalombacken.
När Mattias kom hem efter några timmar var han frusen.
Hasse tappade upp ett varmt skumbad åt Mattias så att han skulle "tina upp".
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0