Grå och disig dag.......

Imorse, kl. 07.30, när jag klev upp satt Mattias och Andreas fortfarande och
spelade spel på datorn.
Dom hade alltså varit vakna hela natten.....herre jösses!
Sa åt grabbarna att dom skulle lägga sig och sova....och innan klockan var 8.30 låg
bägge två och sov.
 
 
 
 
Idag har vi haft grått och disigt väder, hela dagen.
Då passar det bra att åka och hälsa på folk.
 
Först ut blev Anette och Henke.
Där satt i vi i någon timme och pratade och fikade.
 
 
 
 
Nästa stopp blev hos brorsan och dom.
Nellie och Molly såg vi inte så mycket av. Dom var upptagna med att leka
med deras kusin.
 
 
 
 
När vi kom hem hade Mattias i alla fall vaknat och Andreas hade knatat hem.
Johanna däremot låg och sov.
Hon hade kommit hem medans vi var på våran besöksrunda.
Hon sov nämligen över hos en kompis inatt.
 
Ikväll, klockan 20.00, blir det en dokumentär om Abba.....första delen av tre.
Den ska jag se!
 
Sen gäller det att jag går och lägger mig i tid.....för jag ska upp och jobba imorgon.
Ja, jag jobbar alla mellandagar....mellan jul och nyår och nyår och trettondagen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0