Handlingen av julmaten.......

Mycket stress och frustration försvann från mig när jag fick ett sms från posten idag.
Enlig det sms:et så ska Ica ha fått mitt paket från Ellos.
Nu är det bara att hoppas att så är fallet.
Har inte varit till Ica ännu....tänkte vänta tills senare....ifall det är mindre folk då.
 
 
 
 
Jag och Hasse har varit iväg och handlat julmaten på Coop i Lyviksberget.
Parkeringen var full och jag började att känna av stressen och började känna mig
på dåligt humör.
 
Men tji fick jag!
All oro för handlingen av julmaten blev ej som jag hade trott och som det brukar vara.
Inne i affären var det inte överfullt med folk....så trängas behövde man inte göra så mycket.
Ja, visst fanns det väl folk som stog mitt i vägen med sina vagnar och pratade med folk....eller
några som bara lämnat kundvagnen mitt i en gång.
Men det var så lite av det, så det bekom mig inte.
Och inte var det några köer att prata om, vid kassorna.
Dom hade så många kassor öppna så det hann aldrig bli långa köer.....
Så när jag kom ut till bilen var jag varken sönderstressad, frustrerad, svettig
eller på dåligt humör.
Skönt!
 
Så här har jag i flera dagar tagit ut i förskott dåliga känslor inom mig....pga av
tanken att handla julmaten...... så onödigt!!!
Allt gick ju bra! För en gång skull!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0