Nu är vi på gång igen.........

Idag hade jag det lugnt på jobbet.....mot min vilja.
Jag har nämligen inte fått tillgång till det nya lönesystemet ännu.
Känner mig lite stressad över det....för allt ligger ju ogjort nu....för december.
I normala fall är man ju inne i lönesystemet varje dag och jobbar med
rättningar och olika justeringar.
 
 
 
 
Sena eftermiddagen var jag och Johanna hem till mina föräldrar.
Vi har ju fått låna lite utrymme av dom till det insamlade kläderna.
 
Idag sorterade vi kläderna och gick igenom dom.
Även denna gång har männsikor varit väldigt generösa.
Och allt är fint, helt och rent.
 
Meningen var ju att vi skulle till Ludvika denna gång och dela ut kläder.
Men när jag ringde RIA och skulle göra upp om en lämplig dag och tid, så fick jag veta
att dom hade fått in massor av kläder av folk.....och att dom inte behövde mer.
Dom tyckte att vi skulle dela ut kläderna i Smedjebacken istället....att där var nog behovet större.
 
Ja, så nu är vi på gång igen.....och ska besöka "*Glädjespridarna" nu på fredag.
Denna gång har vi även en lite överraskning med oss......men om den berättar
jag inte nu.......utan det skriver jag om på fredag, efter det att vi har varit iväg
till "Glädjespridarna".
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0