Sällsynt urladdning.........

Fler fördelar med att jobba under mellandagarna; det är lungt
på vägarna när man åker till jobbet på morgonen.
Det är knappt någon trafik alls.
I vanliga fall kan man knappt använda sig av helljuset när man åker till jobbet.
Det är mycket trafik åt båda hållen på vägen.
Idag mötte jag 3-4 st bilar och jag hade ingen framför eller bakom mig
på hela vägen till jobbet.
Så idag kunde jag ha helljuset på till ca 98%.....vilket lyx!
 
Det var samma sak idag, som igår......det var väldigt lungt på jobbet och
arbetsdagen gick alldeles för fort.....med tanke på hur mycket jag har kvar att göra.
 
Idag har jag även haft en rejäl urladdning, på förmiddagen......jag är fortfarande
väldigt förbannad och upprörd......fastän jag försöker att inte tänka på det
som orsakade min urladdning.
Vill ej gå närmare in på händelsen, men två personer fick det hett om öronen idag....
och det rejält.
Har även talat om för min familj att jag är förbannad och vill inte dom få
det hett om öronen så är det bäst för dom att dom lämnar mig ifred.
Och det har dom gjort....stackarna.
Men det är bäst så för alla....både för dom och för mig.
Då har jag chansen att lugna ner mig ifred....så gott det går.
Sen är det väääldigt, väääääldigt sällan (nästan aldrig) som jag blir så här förbannad.....
så urladdningen blir väl lite för stor....både för dom drabbade och för mig själv.
Men, men....det är så här jag funkar.....tyvärr.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter jobbet gjorde jag iordning lunch.
Idag blev det strimlad skinksnitzel med wokgrönsaker i en teriyakisås....och till
det blev det pasta.
 
Efter maten satt jag mig i soffan och zappade mellan tv-kanalerna.
Hamnade till sist på en kanal som visade en intressant dokumentär om en
familjesituation.
 
 
 
 
Mattias som har eksem, till och från, gillar denna salva bäst.
Han har provat många olika sorter och ingen har varit lika bra som "Tummeli".
Problemet är bara att denna salva säljs bara i Finland.
Så när våran burk tog slut, så har det varit slut.....fram tills idag.
 
Katja var så snäll och köpte med sig dessa två burkar när hon var över till Finland
nu under julen.....och gav dom till Mattias.
Mattias blev glad och skulle smörja sig med salvan idag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0