Spår efter mina kids "aktiviteter".........

Igår kväll hade Johanna förfest här hemma.
Då blev vi andra i familjen "utkastade".
 
Medans festen pågick var jag hemma hos mina föräldrar.
Hasse kom också dit efter det att han slutat jobbet.
Mattias var på Bergakul och sen var han med en kompis.
Så Mattias, och hans kompis, dök bara upp hos mina föräldrar
när dom var hungriga och ville äta.
 
Hasse ställde upp och skjutsade Johanna och hennes kompisar
till Ludvika, där dom skulle fortsätta att festa.
 
Så här dagen efter......finns det tydliga spår efter gårdagens fest.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det finns även spår efter Mattias (bilden här ovan).....som har varit vaken halva/hela? natten.....
väntandes (och spelat) på att få en smörgås från Subway som Johanna skulle ha med sig när
hon kom hem från festandet i Ludvika.
 
Ja....det var bara några spår efter gårdagen och nattens aktiviteter.....mer spår finns.....
här och där....i varje rum nere på.
 
Nu är det bara att vänta tills kidsen vaknar och börjar med "operation röjning,
städning och återställning av hemmet".
 
Själv är jag trött och seg idag....ja, som det känns just nu.....så idag blir det nog
en "slö-dag"......och "bara-vara-dag".......kanske.....ja, det visar sig.
 
Hasse har då inga problem med vad han ska ha för dag idag.
Han har, om han så vill eller inte, en arbetsdag idag......eftermiddagsskift på verket.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0