Vad har hänt idag då?......

Jahapp! Vad har hänt idag då???
 
Jaaa-a.......förmiddagen var lugn.
Hasse jobbade, kidsen sov och jag tog det bara lugnt.
 
På dan ringde Molly och frågade om hon fick komma och hälsa på oss.
Ja men, självklart fick hon det!....eftersom vi skulle vara hemma.
 
När Molly väl kom så var det mest Johanna som gällde för henne.
Dom två spelade många olika sällskapsspel med varandra.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse iväg och nyårshandlade.
Så nu är allt från raketer till mat fixat.
Skönt!
 
Efter handlingen hann vi inte vara hemma så länge innan det var dags att
besöka mina föräldrar.
Jag skulle dit och fixa lite med deras dator.
Vi passade även på att fika och umgås med dom.
 
Sen var det bara hem och betala månadens räkningar, som jag glömde
av igår när jag var så arg.......ähum.....
Och dom blev betalada alldeles nyss.
 
Nu ska jag surfa runt lite.....kolla in andras bloggar....läsa tidningar.....
kolla in facebook.....kolla min mail.....osv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0