Varför ska man vända på dygnet....bara för att man är ledig?.....

Jösses, vad lungt och tyst det var på jobbet idag.
Jag tror nog att hälften, om inte mer, av all personal på bygget var lediga nu i mellandagarna.
Skönt, tycker jag.
För då får jag jobba ostört, för en gång skull.
 
Jag hade mycket att göra och arbetspasset det bara rusade förbi med turbofart.
 
Hasse har också jobbat idag.
 
Mina kids däremot har inte ens stigit upp ur sina sängar än!!! (när jag skrev detta).
Grrrrr.....det är ju så drygt när dom vänder på dygnet!!!
Jag gillar det inte!!!
Det gör mig bara stressad och irriterad!!!
Jag har försökt att väcka Mattias i någon timme nu, han är svårväckt.
Men för några minuter sen klev han faktiskt upp....ja, medans skrev om detta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0