Bra teamwork.......

Idag har jag och Johanna haft ett bra teamwork när vi har gjort mat.
Vi har gjort sån där mat som tar lång tid och som ger mycket disk.....tyvärr.

Vi har gjort två Janssons frestelse och en vanlig potatisgratäng (till Hasse).
Och sen har vi gjort hemgjorda köttbullar på ett kilo köttfärs.
Det tog väl sisso där 2,5 timme att göra iordning allt.

Vi åt för ett litet tag sen och allt smakade så ljuvligt gott!

Nu är det bara att ta reda på den stora diskhögen.
Men innan jag ska göra det så ska jag sitta här vid datorn en liten stund och
låta maten sjunka.....sen ska jag duscha av mig allt os och flottstänk av att
jag har stått och stekt köttbullar.

Så har jag då tänkt mig, men allt kan ändra sig snabbt när man är kronisk trött.
För den förlamande tröttheten kan slå till när som helst och sitta i hur länge som helst.
Det är tyvärr inget jag kan styra över....eftersom jag får så dåligt med sömn.....mina
batterier hinner aldrig bli laddade med ny energi.......ja, om dom ens bli laddade
överhuvudtaget?.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0