Med mandelmassa och vaniljkräm........

Ny vecka.
Veckorna går fort, så här i efterhand.

Mattias har sportlov denna vecka.
Just nu trotsar han och hans kompis Andreas ruskvädret med att
spela bandy ute.

Själv har jag varit iväg och jobbat.
Jag hade mer än fullt upp....pust.

Efter jobbet satte jag mig i soffan och slötittade på tv:n
tills jag somnade.

Medans jag sov var Hasse iväg och handlade.
Han köpte bl a semlor till oss alla.
Vi har nyss fikat och det var inte så dumt med en färsk semla.

Jag och Hasse äter semlor med mandelmassa och Johanna och Mattias med vaniljkräm.
Det är bra att det nuförtiden finns alternativ till mandelmassan.
Dels för dom som är allergiska och sen för dom som ej gillar det.
Själv tycker jag bara om mandelmassa i en semla.....annars äter jag det inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0