Spontan shopping.......

Idag följde Johanna med mig till jobbet.
Hon tycker det är roligt att hälsa på där, ibland.

Jag slutade en timme tidigare, bara så där spontant.
Sen åkte jag och Johanna in till stan och gick i lite olika affärer.
Jag var väl mest ute efter kläder till Mattias.

Vi hittade byxor, t-shirts, tröja, kalsonger, strumpor och shorts till idrotten.
Det är lite på vinst och förlust man handlar kläder åt Mattias.
Dels för storlekens skull....och sen för själva kläderna, att dom duger
åt honom....att dom är i hans smak.

Jag har sagt åt Mattias att han får gärna åka och handla kläder till sig själv,
men det är han inte intresserad av.....än i alla fall.

Sen köpte jag födelsedagspresent åt lilla Molly som fyller 4 år på söndag.





Och till mig själv köpte jag dessa fina och lite större bokstäver.
Hmmm.... kanske inte det jag behövde, men nu blev det så.
Nu gäller det att hitta en "bra" plats åt de nya bokstäverna......

Eftersom det var lunchtid när jag och Johanna var ute på shoppingen, så bestämde
vi oss för att äta något ute. Johanna fick välja, och då blev det en macka på Subway.

Efter lunchen shoppade vi lite till, men sen åkte vi hem över.
Vi kände oss nöjda med dagens shopping.

När jag kom hem blev det den obligatoriska vilan/sömnen på soffan.



Trackback
RSS 2.0