Storhandlat.......

Mot kvällningen var jag, Hasse och Mattias till
Coop på Lyviksberget och storhandlade.
Så nu är kylskåpet och skafferiet välfyllda igen.....ett tag.....

Att Mattias ville följa med, och det utan att vi ens frågade honom,
(eftersom han aldrig vill följa med) det blev dagens största överraskning.

Men det är ju roligt att han också vill delta i handlingen, för då kan han
ju även påverka vad som ska köpas (eftersom han ofta gnäller på att vi aldrig
köper just det och det....).

Sen var han ju även till hjälp i affären....han gick gärna runt bland hyllorna och
hämtade det som skulle handlas.
Och när alla dessa påsar skulle packas i skuffen, så fick Hasse god hjälp av Mattias.

Snart ska jag bege mig till vardagsrummet och sätta mig skönt i soffan och
titta på "Antikrundan".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0