Tjafsat, druckit kaffe och tyckt till om Melodifestivalen......

Dagen hittills har väl varit rätt så lugn..... ja, förutom att
jag fick, ännu en gång, tjafsa med Mattis om hans användade av datorn.
Så nu har vi tillsammans kommit överens, ännu en gång, om hur
han ska sitta vid datorn.....alltså hur länge och när datorn ska stängas av på kvällarna.
Hmmmm.....få se hur länge det håller.....och om det håller????

Här på eftermiddagen har jag haft ett trevligt besök.
Teresa kom förbi på kaffe och vi satt, som vanligt, och pratade om ditten och datten.

Förresten, vad tyckte ni om Melodifestivalen igår?

Själv tittade jag bara på när artisterna sjöng sina låtar för första gången.
Sen bytte jag kanal och jag och Johanna tittade på en film istället.

Såg på Aftonbladet att Molly och Björn Ranelid gick vidare.
Ja, vad ska man säga om det?
Själv hade jag ingen favorit....så för min del spelade det väl ingen roll vem
som gick vidare eller inte.
Men jag hade väl aldrig kunnat tro att Ranelid skulle gå vidare!!!
Och jag fattar inte att han gjorde det heller!
Gör ni?????




Kommentarer
Postat av: mia

Njaa... vet faktiskt inte...ska jag vara ärlig så ser jag inte på detta, (heller)...

2012-02-20 @ 09:38:23
Postat av: Jaana

Mia: Tyvärr börjar det bli så att Melodifestivalen inte är sevärt något mera.... eller det har jag väl tyckt de senaste åren. Men som "tradition" så tittar jag fortfarande på det....en del i alla fall.



Kram!

2012-02-20 @ 14:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0