Vårtecken?........

Ny arbetsvecka och mera krämpor.... och då menar jag min axel.
Idag fick jag jätteont (hade inte väntat mig något annat heller).... och det bara
efter en kort stund vid datorn.

Resten av arbetsdagen var en ren pina....för värken blev ju bara värre och
den sprider sig också ju mer man utsatte den för vad den inte tål....vad
det nu är????

Jag försöker verkligen tänkta till hela tiden på hur jag sitter med min vänstra arm,
men nej....det hjälper inte.....suck.
Och inte hjälper det heller att ta värktablett....ja, inte i alla fall den
sorten jag tar just nu.


Idag började Johanna att praktisera på ett matställe i Morgårdshammar
industriområde.....hon ska vara där i 3 månader.
Roligt, tycker jag.....för då har hon något vettigt att göra på dagarna och
så får hon känna på hur det är att vara "vuxen" och jobba.......

Mattias klagade nyss på att han mådde illa.
Måtte det inte vara magsjuka!
Men det tror jag inte.....för han gick och la sig för att vila....så jag misstänker
om det kan vara migrän?
Vi får väl se......

Hasse är iväg och tvättar bilen....och det behövdes verkligen!
För idag reagerade jag på att "min" bil var den som var skitigaste av alla
bilar som stog på parkeringen, på jobbet.

Idag var i alla fall riksvägen bar och torr när jag åkte hem från jobbet.
Åååh, vad härligt det var att få se och köra på torr asfalt!
Är det månne ett vårtecken???
Hoppas!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0